Produk Minuman Kesihatan "Tanjung"

Assalammualaikum...

Terima kasih kepada pengguna kerana sudi melayari blogspot syarikat kami. Syarikat kami menyediakan pelbagai produk berasaskan kopi, halia dan barli. Produk ini juga 100 peratus keluaran bumiputera dan dijamin halal.

Syarikat kami juga mengamalkan konsep "contract manufacturing" bagi para peniaga yang ingin menceburi bidang perniagaan ini dan ingin memiliki produk berjenama sendiri.

Untuk maklumat lanjut dan pesanan, sila hubungi di talian 012-4922844(Abdul Nasir) dan 019-5519760 (Muhammad Firdaus) atau melalui email di tiara_enterprise88@yahoo.com

Produk Berasaskan Barli

>> Monday, November 30, 2009

BARLI
Pokok barli yang berasal dari keluarga Gramineae, dikenali sebagai Hordeum vulgarae dari segi saintifiknya dan menyerupai pokok gandum yang banyak ditanam di negara-negara Barat. Barli sejenis bijirin yang kaya dengan protein dan vitamin E, banyak digunakan untuk membuat roti, minuman dan berbagai jenis makanan yang berkhasiat. Air rebusan barli baik untuk memulihkan tenaga bagi mereka yamg baru sembuh daripada penyakit. Ia menyejukan badan, melegakan sakit kerongkong dan amat berkesan untuk meredakan masalah perut meragam. Barli juga boleh menambah selera makan dan membantu proses penghadaman makanan. Ia digunakan dalam rawatan tradisional untuk melegakan penyakit bronkitis dan merupakan salah satu daripada ramuan-ramuan asas dalam penjagaan kulit muka.



Khasiat Barli

- Menyejukkan badan
- Baik untuk orang yang demam
- Melawaskan kencing
- Mencegah dan merawat batu karang





Barli Limau Madu(20 Sachet)
1 Papan : RM 18.90
5 Papan dan keatas : RM 16.00/papan


Barli Limau Madu Pek Kotak
(20 Sachets)

1 Kotak : RM 18.90
5 Kotak : RM 16.00/kotak

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP